SHA!

Jag har inte varit inne på min blogg på väldigt länge, men nu ska jag försöka vara lite aktiv igen, whopie! Det åskade igår, efter kalaset, som fan, och idag skiner solen och det är 25 plusgrader. Eller ja, det är kanske bara typ, 17 plusgrader nu, men tidigare idag var det skönt att ligga ute och sola, mmm. För några dagar sedan fyllde jag också 18 år, grattis mig! Så nu har jag körkort också, så duktig som jag är :>
Aja, idag har jag då solat ngn timme, sen satte jag mig i skuggan och solade bara benen medans jag glodde på serie i laptopen, skönt. Har käkat glass idag också, och sen hade jag lite spa för mina fötter, så nu doftar dom gott, ihi. Ska nog ha lite mer spa om en stund, för mina ben är skittorra, måste göra ngt åt det, så varför inte göra ngt åt hela kroppen lixx? ;) haha. Men ja. Nu ska jag nog ta lite mer fanta och en bulle (tjockis!) och glo på ett avsnitt av Legend of the seeker, en av mina favvoserier för tillfället, och sen fixa "spa-night" för mig själv, hihi.
ha en bra kväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0