Colours of the rainbow.

Ja, nu sitter jag här innan skolan och nördar. Borde fixa håret och sånt, men lat som jag är så gör jag det i sista minuten. Solen skiner, så jag är på ganska bra humör idag, jee. Ska nog ta kameran med till skolan och leka lite paparazzi, det är alltid kul, även om jag inte är bra på att fota. En och samma låt, "Colours of the rainbow", har fastnat inuti mitt huvud och jag kan inte sluta sjunga den högt inom mig själv.

"The colours of the rainbow shine so bright,
Everytime I look into your eyes.
It's the colours of the rainbow that feed my soul,
Over and over just like you do."


Men ja, nu får jag nog skynda mig att klä på mig, fixa håret och sånt. Och sen springa iväg till skolan. Men ha en bra dag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0