Bara för att Janina tjatar..

..på att jag aldrig uppdaterar min blogg så måste jag väl göra det då. ;)
Först helgen; på fredagen var jag typ bara hemma med mamma, gjorde fyllda paprikor till henne, eheh :3 hon gillade det iaf. På lördag, skrev jag ett arbete om epilepsi D: och, på kvällen var det fest i Vårdkasen, eheh. Slutade med att jag fick ta hand om Janina resten av kvällen ;) <3 men ja, jag klagar inte, jag hade ganska kul :> Och, söndagen sov jag halva dagen, och sen skjutsade mamma mig till Ekenäs på kvällen. På kvällen blev det mick med Jocke :*
Iaf, hade skola idag 11:15-11:45 och sen slutade jag.
OCH idag har jag vart duktig och städat mitt rum. dvs jag dammsugade, plockade in alla kläder i skåpet, flyttade min hylla, bäddade sängen, städade skrivbordet och ställde alla grejer på rätt plats :> 'stolt' jag vet, jag är duktig. Iaf, det är kul när rummet är städat och fint. ;d
Vad mer har hänt? Jo, resan till Jocke nästa vecka gick åt helvete </3 Men ja, jag ska åka vid höstlovet ist. Eller ja, jag åker typ 14de med mamma och Anne. Sen i sthlm tar jag bussen till jocke och de andra stannar i sthlm hela dagen och åker hem på kvällen. Sen är jag hos Jocke till typ, 24de, och då, åker vi båda tsm över till mig, och sen stannar han här en vecka :* Åh, jag längtar, två veckor med älskling <3
Iaf, ikväll händer väl inget, kanske man går till affären en snabbis, men orkar knappast (a) och, jag ska faktiskt bli mer aktiv här :* försöka iaf ;d tro det eller inte :D
pusssss ;*

Kommentarer
Postat av: Jocke

aaw, två och en HALV vecka med dig faktiskt älskling ;* <3



Det ska bli bäst, right? <3

2009-09-07 @ 15:25:32
Postat av: emma

jaaaaaaaaaaaaaaa, vi måste :(

GABBEEEEE

2009-09-14 @ 20:36:04
URL: http://eemmamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0